Advertentie plaatsen

2) Verkeerd mailadres

01, May, 2019, 09:24

Goedemorgen,

Zo nu en dan krijgen wij vanuit het systeem de melding dat een verstuurde mail niet kan worden "bezorgd".

Het gebeurd niet heel vaak maar toch; 
Je maakt een account aan en na het opslaan zegt het systeem:
"Succes
U bent nu aangemeld op snuffelhoek.nl. We hebben een email met uw wachtwoord naar *******@*****.nl gestuurd,
welke u eerst dient te bevestigen om advertenties te kunnen plaatsen. Als u binnen 5 minuten geen email ontvangt,
kijk dan ook in uw junk / spam box.
"
Na 5 minuten heb je nog geen mail... Vervelend maar hoe kan dat?

Het antwoord:
De meest gemaakte fout is het verkeerd invoeren van het e-mail adres.
Het systeem stuurt namelijk automatisch een mail naar het opgegeven e-mailadres.
Als er in dat mailadres een letter, punt of extensie (.nl / .com) verkeerd staat, wordt de mail dus naar het verkeerde adres gestuurd.
Heel soms bestaat dat mailadres toevallig en krijgt iemand anders dus de mail, maar in de meeste gevallen krijgt onze mailserver de melding dat het mailadres niet bestaat.
Wij krijgen vervolgens een melding dat onze mailserver niet kan mailen. 
Soms kunnen wij degene die het account probeert aan te maken traceren door het telefoonnummer of adres wat is opgegeven.
Als dat niet het geval is zijn er dus 2 partijen die ontevreden zijn.
U, omdat u zit te wachten op de mail zodat u aan de slag kunt op Snuffelhoek.nl en wij omdat wij u niet kunnen helpen doordat wij u simpelweg niet kunnen benaderen.

Moraal van dit verhaal; Verzeker u ervan dat u uw mailadres juist heeft opgegeven en geef ook een telefoonnummer of adres op zodat wij u kunnen benaderen als er iets fout gaat.

Fijne dag, Snuffelhoek.nl 
 
 

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteer je alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Meer informatie.

Akkoord