Klanten zijn eigenlijk net mensen - Jos Burgers
en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken.
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten.
Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het ook kan.
Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor.
Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek.
U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen.
Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen.
Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
Harde kaft - Academic Service Sdu Uitgevers Den Haag - 114 pag - ( 286 gram ) - 2007
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Een blind paard kan de was doen - H Aalbrecht & P Wagenaaren andere vermakelijke versprekingen.Een blind paard kan de was doen laat zien hoe bekende en onbekende sprekers van het Nederlands struikelen over hun taal. Want ...
De Rijkdommen der Aarde - Dr Juri SemjonowOver het huishouden der mensen Economische aardrijkskunde voor iedereen.In dit boek beschrijft Dr. Juri Semjonow op onderhoudende wijze de rijkdommen der aarde, waarop de economie der mensheid is ...
Scheepvaart 1989 - G.J. de BoerDe Alk - Alkmaar - 1988 - 256 pag - ( 452 gram )In goede staat.