Marketing ( on ) zin - Cor Molenaar
32 columns uit het dagelijkse leven
Internet doorbreekt de eenzaamheid.. maar waarom bezoekt niemand mijn homepage?
Marketing is een leuk vak, vol ernst en humor, en zo verweven met ons dagelijks leven dat wij dit weleens vergeten.
In Marketing (on)zin geeft Cor Molenaar zijn kijk op marketing als onderdeel van ons bestaan.
Kritisch, luchtig, humoristisch en soms ernstig.
Marketing- dat is kansen zien en kansen benutten.
Marketing - dat zijn u en ik in ons dagelijks leven, thuis en op het werk, tijdens de sport of op reis.
Marketing niet leuk meer?
- 'Sex in cyberspace' is thuis vereenzamen bij je PC en je koffie wordt nog koud ook!
- Waarom een pizza op Internet bestellen als de telefoon veel sneller gaat?
- Amsterdam heeft niets onder controle, zelfs het weer niet: daar moesten ze een overdekt stadion voor bouwen.
Kluwer Bedrijfsinformatie - 1997 - 120 pag - ( 182 gram )
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Enjoy - Ladies Nights & Weekends - Petra de HamerAdressen, tips & inspiratie - boek + app + hoesje voor je smartphoneOp zoek naar de leukste ideeën en adressen voor een avond, dag of weekend met vriendinnen, je moeder of ...
Glamourland - Society volgens DrögeIn zijn reportages van deftige feestjes nam Gert-Jan Dröge heel ’society minnend Nederland’ op de hak. Maar de hofnar van de nouveau riche kwam overal mee weg.Gert-Jan ...
Langs het tuinpad van mijn vaderen - Rien PoortvlietToen Rien Poortvliet aan een nieuw boek begon, waarin hij het alledaagse leven rond de laatste eeuwwisseling wilde vastleggen, kwam hij, door een gelukkige omstandigheid, in het bezit van ...