Marketing ( on ) zin - Cor Molenaar
32 columns uit het dagelijkse leven
Internet doorbreekt de eenzaamheid.. maar waarom bezoekt niemand mijn homepage?
Marketing is een leuk vak, vol ernst en humor, en zo verweven met ons dagelijks leven dat wij dit weleens vergeten.
In Marketing (on)zin geeft Cor Molenaar zijn kijk op marketing als onderdeel van ons bestaan.
Kritisch, luchtig, humoristisch en soms ernstig.
Marketing- dat is kansen zien en kansen benutten.
Marketing - dat zijn u en ik in ons dagelijks leven, thuis en op het werk, tijdens de sport of op reis.
Marketing niet leuk meer?
- 'Sex in cyberspace' is thuis vereenzamen bij je PC en je koffie wordt nog koud ook!
- Waarom een pizza op Internet bestellen als de telefoon veel sneller gaat?
- Amsterdam heeft niets onder controle, zelfs het weer niet: daar moesten ze een overdekt stadion voor bouwen.
Kluwer Bedrijfsinformatie - 1997 - 120 pag - ( 182 gram )
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Sterke verhalen - Anthony MertensVierentwintig ware avonturen vóór, na, en vooral in de tweede Wereldoorlog met o.a.- Vergeefse reis van 40.000 km - Het einde van de 'Titanic' - Dodendagboek - Robinson Crusoe in de ...
Wonderen der wereld - Jane Werner Watson - Walt DisneyMet veel foto's van mens en natuur (Lapland, Schotland, Zwitersland, Donau, Portugal, Sardinië, Marokko, Amazone, Navajos, Samoa, Japan en Thailand), gebaseerd op de Walt ...
Jack Spijkerman - SpijkerwerkIn zijn theaterprogramma´s heeft Jack Spijkerman een schitterend spoor van verhalen, liedteksten, dialogen en vinnige grappen getrokken.Onmiskenbaar is de betrokkenheid bij politieke en sociale ...