Advertentie plaatsen

Marktkramen Gids

12) Geen validatiemail ontvangen

03, Nov, 2019, 18:38

Snuffelhoek account aangemaakt maar geen validatiemail ontvangen?

Schrale troost voor u en ons, het gebeurt vaker en niet alleen bij Snuffelhoek... Maar daar hebben we niks aan.

Sommige mailproviders vinden het nodig om steeds wisselende en strenger wordende spam filters in te bouwen.
Met name de Microsoft (Hotmail, Live, Outlook en MSN) denkt goed te doen aan het optimaal beschermen van haar gebruikers. En alhoewel de bedoelingen waarschijnlijk voornamelijk goed doen de maatregelen ook vaak kwaad.

Regelmatig worden mails niet afgeleverd of in een spambox "geparkeerd". Zoals gezegd hebben veel bedrijven daar in meer of mindere mate last van.

Bij Snuffelhoek kan het gebeuren dat u een account aanmaakt en vervolgens géén validatiemail ontvangt.
De validatiemail is nodig om ons systeem te laten weten dat er geen misbruik van uw mailadres gemaakt wordt.
Zonder het valideren van uw mailadres zal uw account op Snuffelhoek niet actief zijn en kunt u dus geen advertenties plaatsen of reageren/bieden op andere advertenties.

Wacht u nog op een validatiemail? Bekijk dan de spamfilter in uw mailprogramma en online.
Mocht het dan nog niet lukken gebruik dan een ander mailadres van uw kabelbedrijf of uw eigen domein.

Klik deze zin voor de instellingen voor Hotmail.
Heeft u een andere provider google dan op "Spamfilter instellen met uw mailprovider (outlook, live, gmail of een andere)"

Dit geldt dus niet alleen voor Snuffelhoek. Zeer waarschijnlijk worden sommige mails van anderen ook niet bij u "bezorgd".

Meer informatie via het contactformulier.







 

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteer je alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Meer informatie.

Akkoord