Marketing ( on ) zin - Cor Molenaar
32 columns uit het dagelijkse leven
Internet doorbreekt de eenzaamheid.. maar waarom bezoekt niemand mijn homepage?
Marketing is een leuk vak, vol ernst en humor, en zo verweven met ons dagelijks leven dat wij dit weleens vergeten.
In Marketing (on)zin geeft Cor Molenaar zijn kijk op marketing als onderdeel van ons bestaan.
Kritisch, luchtig, humoristisch en soms ernstig.
Marketing- dat is kansen zien en kansen benutten.
Marketing - dat zijn u en ik in ons dagelijks leven, thuis en op het werk, tijdens de sport of op reis.
Marketing niet leuk meer?
- 'Sex in cyberspace' is thuis vereenzamen bij je PC en je koffie wordt nog koud ook!
- Waarom een pizza op Internet bestellen als de telefoon veel sneller gaat?
- Amsterdam heeft niets onder controle, zelfs het weer niet: daar moesten ze een overdekt stadion voor bouwen.
Kluwer Bedrijfsinformatie - 1997 - 120 pag - ( 182 gram )
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
In de hel van Guantanamo - Murat KurnazVijf jaar in de beruchtste gevangenis ter wereldOnthullend insiderverslag.Als de 19-jarige Murat Kurnaz in 2001 naar Pakistan reist om een Koranschool te bezoeken, heeft hij geen flauw idee welke ...
Tegelzetten, leer het zelf - Ir. Jos M. WestraHet is niet zo lastig om de techniek van het tegelzetten onder de knie te krijgen. Wie kan timmeren en schilderen, kan ook een handige tegelzetten worden! Deze super-goeie handleiding ...
In de lach geschoten - Kees van KootenDe beste verhalen van de natuurleukste schrijver van NederlandDe Bezige Bij Amsterdam - 2007 - 443 pag - ( 602 gram - 4,3 cm dik )In goede staat