Marketingoriëntatie - Bliekendaal & van Vught
De primaire doelgroep van dit leerboek bestaat uit cursisten die zich voorbereiden op het NIMA-examen Marketingoriëntatie en HBO-studenten.
Het NIMA Marketing Oriëntatie-examen leent zich uitstekend om kennis te maken met het leergebied marketing.
Het boek Marketingoriëntatie is volledig gebaseerd op de eindtermen behorende bij dit NIMA-examen.
Bij de opzet van deze methode is uitgegaan van een heldere indeling volgens een vast didactisch patroon, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.
2de druk - 2004 - Wolters Noordhoff - 304 pag met register - ( 633 gram )
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Deense spraakkunst voor iedereen - Allis MallingEen moderne spraakkunst en voorbeelden uit het hedendaagse Deens Wie Deens leert lezen, verschaft zich niet alleen toegang tot de Deense letterkunde, maar ook tot de Noorse, aldus de ...
Antiek in woord en beeld - Anton van OirschotEen bijzondere verzameling artikelen over antiek in de ruimste zin van het woord: voorwerpen die door hun ouderdom en stijl waarde hebben gekregen voor liefhebbers en verzamelaars.Met ...
Chinese Wijsheid - verzameld door Ingrid StorkMet vele prachtige illustratiesDit boekje bevat wijsheden van Confucius, Lao-tse, Han Suyin en vele anderen.Harde kaft - Verba Hoevelaken - 1993 - 144 pag - ( 208 gram )In goede staat.