Hallo mannen, ik ben Malou, en als ik eerlijk ben had ik nooit zonder de hulp van mijn vriendinnen hier gestaan, want ik moet bekennen dat ik een beetje mannenschuw ben. Je zal het wel gek vinden om te lezen, maar als je echt wilt weten waarom dat is kan je mij altijd een berichtje sturen. Malou
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Biedingen zijn niet toegestaan op deze advertentie
Geniet van het leven, dat is mijn tip. Want voor je het weet kun je het niet meer. Ik probeer bewust te genieten van de kleine en grote dingen: een fijne avond uit, muziek die raakt, samen lachen en gewoon onderweg zijn zonder haast. ...
Ik ben een vrouw die houdt van rust, gezelligheid en oprechte aandacht. Geen haast, geen spelletjes, maar gewoon jezelf kunnen zijn bij elkaar. Ik geniet van kleine dingen: een goed gesprek, samen koken, een wandeling of gewoon een avond ...
Ik ben een gescheiden vrouw die graag een man zou willen leren kennen. Ik voel mij soms wel wat eenzaam. Ik heb ook schrik om alleen oud te moeten worden. Kunnen we elkaar misschien beter leren kennen? Liefs Veerle
Klik op een icoon of kopieer de link om te delen op Facebook of WhatsApp