Ik was altijd wel een feestbeest, en ging elk weekend naar een vaste stamkroeg, en had hier altijd leuke contacten. Helaas is het cafe er voor 2 jaar terug meer opgehouden. Ik begin me nu toch wel weer een
beetje te vervelen. Het wil zo niet echt lukken om nog een man van mijn leeftijd te vinden.
Die moeten er toch ook wel zijn?
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Biedingen zijn niet toegestaan op deze advertentie
Op aanraden van mijn kinderen heb ik me hier ingeschreven. Ik ben sinds enkele jaren weduwe en merk dat ik het alleen zijn steeds moeilijker vind. Nu voel ik dat ik opnieuw opensta om mijn leven te delen met een man. Mijn kinderen staan ...
Ik ben iemand die niet van haast houdt, maar wel van echte aandacht. Ik geniet van kleine dingen: samen lachen, een goed gesprek dat vanzelf ontstaat, en die ene klik die je niet hoeft uit te leggen. Ik heb een rustige kant, maar laat me ...
Dag heren van deze site. Heb weer zin in iets leuks na deze lange lockdown. Zou jij het niet erg vinden om met mij wat te gaan drinken ergens? laat maar horen
Klik op een icoon of kopieer de link om te delen op Facebook of WhatsApp