Wanneer ik er aan denk dat ik al over de helft van mijn leven ben ( wanneer iemand echt 100 zal mogen worden) dan krijg ik het echt zo op mijn heupen. Mijn grootste angst is namelijk alleen oud te worden en afhankelijk te zijn.
Ook al heb ik twee kinderen je wil die toch niet met alles opzadelen? Ik zoek daarom een leuke man die mij van dit soort gedachten af zal weten te leiden en die met mij de toekomst leuker zal willen maken.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
Biedingen zijn niet toegestaan op deze advertentie
Oud vrouwtje van 71 zoekt nog de liefde op. Is dat nog mogelijk voor een lieverd zoals mij?
Ik ben iemand die niet van haast houdt, maar wel van echte aandacht. Ik geniet van kleine dingen: samen lachen, een goed gesprek dat vanzelf ontstaat, en die ene klik die je niet hoeft uit te leggen. Ik heb een rustige kant, maar laat me ...
Ik ben Ludwine, 66 jaar, en ik sta opnieuw open voor iemand naast mij. Na een leven vol zorgen, liefde en verantwoordelijkheid is er nu ruimte ontstaan om weer aan mezelf te denken. Ik hou van eenvoud en gezelligheid, van een goed gesprek, ...
Klik op een icoon of kopieer de link om te delen op Facebook of WhatsApp