Marketingoriëntatie - Bliekendaal & van Vught
De primaire doelgroep van dit leerboek bestaat uit cursisten die zich voorbereiden op het NIMA-examen Marketingoriëntatie en HBO-studenten.
Het NIMA Marketing Oriëntatie-examen leent zich uitstekend om kennis te maken met het leergebied marketing.
Het boek Marketingoriëntatie is volledig gebaseerd op de eindtermen behorende bij dit NIMA-examen.
Bij de opzet van deze methode is uitgegaan van een heldere indeling volgens een vast didactisch patroon, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.
2de druk - 2004 - Wolters Noordhoff - 304 pag met register - ( 633 gram )
In goede staat.
Om contact met de adverteerder op te kunnen nemen, dient u ingelogd te zijn. Maak hieronder een account aan of log in.
De perfekte minnares - Dr Irene Kassorla Maak sex net zo plezierig als je altijd hebt gewildWanneer je verlangt naar seksueel geluk, maar niet precies weet hoe je dat waar moet maken, kan dit boek je een heel eind op weg ...
De naakte vrouw - Desmond MorrisEen studie van het vrouwelijk lichaamDit boek neemt de lezer bij de hand op een verkenningstocht langs het lichaam van de vrouw, met uitleg over de vele ongewone kenmerken die zij bezit. Het is geen ...
Unique Pop Melody Supplement to Book 2 - Hal LeonardMore easy Pop Melodies20 top pop songs, including Hey Jude, Edelweiss, Ticket to Ride, With a Little Help, Sixteen Tons, Can't Buy Me Love, Daddy Sang Bass, Hopelessly Devoted, and ...