Advertentie plaatsen

Start Boeken en tijdschriften Overige Boeken en Diversen

Muntmerken - Jindrich Marco

Samenvatting
  • Bieden
  • Gebruikt  
Omschrijving

Muntmerken - Jindrich Marco

Gaade's Gidsen voor de verzamelaar zijn in de eerste plaats overzichtelijke naslagwerken. 
Anders dan andere compendia bevatten deze gidsen uitsluitend merken. 
De tekst geeft aanwijzingen over de vestigingsplaats, de vervaardiger en de tijd van ontstaan. 
Alles is gedaan om de overzichtelijk­heid te bevorderen. 
Alle overbodigs is weggelaten. 
Met een geringe inspanning beschikt de gebruiker over omvangrijke informatie.

Recensie:

Naslagwerk waarin een selektie is bijeengebracht van de muntmeestertekens voorkomend op munten uit de hele wereld. 
De nadruk valt hierbij duidelijk op het Europa van de Oudheid en dat van de Nieuwe Tijd. 
Dit novum op muntenterrein gaat uit van het principe dat de merkenlijst niet mag worden overwoekerd door veel niet ter zake doende informatie. 

Met zwart-wit illustraties

Omslag: Volken Beck

Harde kaft met stofomslag - Gaade Amerongen - 1982 - 256 pag - ( 416 gram )

In goede staat

Delen via:
Janne
Janne
Emmen, DR
Biedingen
  • Plaats hier uw bod.

Bod plaatsen

Locatie
Vergelijkbare advertenties

De gestoorde buspassagiers - Patrick Arink
Bieden
De gestoorde buspassagiers - Patrick Arink

De gestoorde buspassagiers - Patrick Arinken andere broodje-aap verhalen van het internetEen bus met twintig psychiatrische patiënten is op weg naar de inrichting zijn passagiers kwijtgeraakt.  De buschauffeur, die gestopt was ...

Emmen, DR

Van miljonair tot Krantenjongen - Sander de Kramer
Bieden
Van miljonair tot Krantenjongen - Sander de Kramer

Van miljonair tot Krantenjongen - Sander de KramerBizarre levensverhalen van de straatAangrijpende levensverhalen van aan lager wal geraakte miljonairs, gestruikelde topsporters en in de war geraakte professoren. In Van miljonair tot ...

Emmen, DR

Make dust or eat dust - Roland van Kralingen
Bieden
Make dust or eat dust - Roland van Kralingen

Make dust or eat dust - Roland van KralingenMarktleiders creëren in een tijdperk van hyperconcurrentie.Dit boekje is voor ondernemers, managers, ontwerpers, marketing­directeuren, reclamemakers, onderzoekers en alle andere ...

Emmen, DR
Alles in "Boeken en tijdschriften".

Ook wij gebruiken cookies

Door op ‘Akkoord’ te klikken, accepteer je alle cookies (en vergelijkbare technieken) op onze website. Meer informatie.

Akkoord